Pages

Jan 4, 2010

Revelion sau "vine2010"

La multi ani!Sa fim sanatosi si impreuna cu oamenii dragi noua intreg anul.
Sa va povestesc cum a fost seara de Revelion pentru mine. Am petrecut la Casa Rustic, undeva pe langa Prelungirea Ghencea. Ne-am prezentat, eu si cu vreo 10 prieteni, frumos, la ora 9:40. Localul nu este nici prea-prea, nici foarte-foarte. Pe la 10:30 si-a facut aparitia o familie de rromi care s-a asezat fix la masa din spatele nostru si am vazut pe fetele oamenilor intristarea. Erau o familie instarita, dupa teancul de bani pe care l-a scos unul din ei din buzunar la 2 si ceva cand a venit si vremea dedicatiilor, bineinteles...fara numar, fara numar, fara numar!Spre surprinderea mea, oamenii au avut destul de mult bun simt sa ne lase sa ne simtitm bine pana la ora aia, nu stiu ce sa intampla daca incepeau cu dedicatiile la 12 noaptea. La 4:30 nu mai ramasese nimeni la masa noastra si o masa mai la dreapta.

Genul acesta de familii de rromi nu vor sa fie integrati, vor sa se afiseze, sa se faleasca cu avutiile lor. Ce am vazut eu acolo a fost o familie pusa pe distractie, asezata intr-un cerc in care nu ar fi lasat pe nimeni sa intre, sa stea sau sa treaca prin mijlocul lor. Eu sunt cea care m-am simtit exclusa, eu sunt cea neintegrata, cea nevoita sa ii fereasca ca nu cumva sa ii deranjeze si sa stricam seara tuturor. Asta este partea de care Madonna ar trebui sa fie informata inainte sa faca afirmatiile de genul celor pe care le-a facut la concertul in Romania. Asta ar trebui sa se ia in considerare atunci cand se fac tot felul de organizatii care sa apere dar si sa educe tiganii.

No comments:

Post a Comment