Pages

Jan 22, 2010

Iubesc iarna!

Pana acum iarna era pentru mine anotimpul dinaintea primaverii, natura moarta, tristea de a fi singur de Craciun, de Revelion. Imi era ciuda ca nu puteam sa merg la o terasa, la mare, la strand de ziua mea.

Este pentru prima data cand pot sa zic ca as vrea sa fie iarna pana in mai.
Poate mi se trage de la bradul pe care l-am facut cu persoana draga, poate mi se trage de la zapada care face peisaje feerice, poate este de la tavalela de aseara cand am facut ingerasi, cand m-am dat pe derdelus in Tineretului alaturi de copii de 15-16 ani.

Imi place senzatia de dezghet dupa ce nu iti mai simti mainile, nasul. Ador mirosul de mancare de pe strada cand ma intorc de la munca, iarna se simte mai bine ca oricand. Am descoperit sentimentul de bine atunci cand bei o cafea calda.

Cred ca iarna apropie mai mult oamenii, ii face sa stranga la caldura in case, in restaurante, in cafenele, in metrou. Frigul de afara face ca sufletele noastre sa fie poate mai calde.

No comments:

Post a Comment