Pages

Jan 21, 2010

Alunelu' sau mai bine zis A lu' Nelu'

In curand o sa fie ziua mea. M-am hotarat sa invit cativa prieteni acasa. Pentru asta as avea nevoie de: ceva bautura, muzica si mancare. De bautura s-a ocupat prietenul meu, de muzica a incercat, iar mama este responsabila de aperitive.
La muzica insa am cate ceva de adaugat. Nu este seara reusita fara " Cine-a pus carciuma-n drum" a Ilenei Sararoiu, "Ia mai da o damigeana" Romica Puceanu, "Lelita Ioana" cantata de Ioana Radu, "Marie si Marioara" a Mariei Tanase.
Tot ascultand cantece de petrecere si voie buna, am dat peste jocul copilariei mele: Alunelu. Maaaare mi-a fost mirarea atunci cand am vazut cum strainii invata jocurile noastre populare iar noi uitam sa le mai dansam.



Abia astept sa-mi invit prietenii la dans! Alunelu aluNelu hai la joc/ Sa ne fie, sa ne fie cu noroc/ Cine-n hora o sa joace, mare mare se va face...

1 comment:

  1. I ti multumesc din suflet ca m ai invatat..sa l dansez.si acum il stiu...de asta te iubesc eu pe tine.... bubu

    ReplyDelete