Pages

Jan 22, 2010

Ce m-am enervat!!!

Hai ca asta este culmea! Credeam ca a expirat subiectul dar am dat peste un ziar online mult apreciat de mine si am vazut cum Mandruta, respectatul prezentator, este compatimit ca a fost prins cu amanta. Si daca nu compatimit, facut cu ou si cu otet. Ca cica-i prost ca s-a dat singur de gol. Auzi gandire!

Pe mine una nu ma prea intereseaza viata altora, chit ca se dau mari moralisti si dovedesc altceva. Nu stirea in sine ma oripileaza, ci atititudinea oamenilor, a presei chiar. Pai bine mey, asa merge? Si eu care credeam ca fapta in sine nu este de laudat. In societatea asta traim, incurajam relatiile extraconjugale? Pai atunci cu ce suntem mai buni decat animalele daca ne cotaim in stanga si in dreapta? De ce naiba se mai casatoreste careva?

Eu nu vreau sa zic ca nu as face niciodata, ca nu as accepta sa mi se intample mie, sau ca nu mi-as insela barbatul. Never say never, ca nu se stie...Dar sa fie toata lumea pusa in tema. Hai sa jucam cu cartile pe masa.
Daca sunt inselata, as vrea sa aleg singura daca mai merita relatia sau fac stanga imprejur. Iar daca insel, trebuie sa-mi asum consecintele faptelor mele, ca doar nu sunt un om las, pervers. Nu?

Mie una mi se pare pierdere de vreme sa stai langa un om pe care il inseli. De ce sa faci asta? Sa te stresezi aiurea ca poti fi prins, sa ai din cand in cand procese de constiinta? Clar relatiei pe care o ai ii lipseste ceva. Poate simti ca ai facut un compromis stand cu persoana respectiva cand de fapt, undeva acolo, exista sufletul pereche. De ce sa-ti irosesti vremea? Trece viata pe langa tine.

Si cica suntem geloase noi femeile. Pai dupa doua reportaje din astea, pun detectiv particular sa vad ce face partenerul:)). Si daca descopera ceva, s-ar putea sa-mi sara-n cap toata lumea, ca doar din vina mea am aflat, ca mi-am facut singura rau domnule.
Ce lume!

No comments:

Post a Comment