Pages

Apr 8, 2009

Mama impunge si eu trag

Dar ce te faci cand tu tragi, tragi, tragi si nimeni nu impunge? Este rau ca vreau mai mult? Pana la urma nu imi doresc case, masini de teren sau bijuterii scumpe, nu inca :). Imi doresc un salariu bun, sa ma dezvolt profesional si sa imi mai ramana timp sa imi intemeiez si o familie. Ca doar nu visez sa mor secretara (singura), cu master.

Ma apucasem sa citesc cartea lui David Bolchover "Mortii vii". Am inteles ca este vorba despre oamenii care petrec mai mult timp la birou decat ar trebui, care isi fac de lucru crezand ca fac ceva important.
Cred ca m-am speriat prea tare cand am recunoscut ca inspre directia aia o iau si eu. Bineinteles ca nu am reusit sa citesc mai mult de cateva pagini. Inca o carte pe lista celor incepute si neterminate, am deja o traditie, mai grav este ca am cateva imprumutate. Bine macar ca citesc altele intre timp.

Cartea este putin ca "Regulile seductiei" ale Ellenei Fein. Sunt lucruri logice, la care daca ne gandim putin, realizam ca de fapt nu este nicio inovatie. Aproape ca doare sa iti dai seama cat de simple sunt dar Doamne, cat de greu si totodata plictisitor sa faci "the right thing" mereu.

Criza, necriza, vreau mai mult. Nu prea este nimeni care sa impunga pentru mine si din nefericire asta imi ingreuneaza situatia cu mult. Parca este cineva in spatele meu si ma trage spre inapoi de bluza. Parca sufla vantul din fata cu 60 km/h, parca urc pe o scara rulanta descendenta.

Cat de mult conteaza sa ai pe cineva langa tine care sa iti spuna o vorba frumoasa, o maslina. Cat de putini sunt aceia care reusesc sa te motiveze fara sa exagereze, fara sa aiba o intentie ascunsa si care sa aduca argumentele potrivite situatiei. Asta in cazul in care dai peste cineva care sa te asculte si ii pese. Nu, pentru mine nu este de ajuns doar sa se faca ca le pasa.

De maine imi iau carte lui Bolchover in geanta, poate nu mi se mai face rau in metrou cand citesc.

1 comment:

  1. Poti citi cand astepti la dentist, cand stai la coada, cand astepti metroul.

    Imi e un pic mila de carte (se indoie la mine), dar mai mila mi-e de necunostinta mea. :)

    Na, ca ti-am dat solutii. :P

    ReplyDelete