Pages

Apr 5, 2009

Fuse fuse si se duse

Gata, incepe o noua saptamana. Am avut super distractie. Vineri, sambata si duminica, am simtit primavara.
Am dat turul de forta cu doar doua prietene, nu stiu exact ce s-a intamplat cu restul pentru ca nu ma ocup eu niciodata de partea organizatorica. Eu sunt cu ideile.
O berarie pe Lipscani-taclale, Twice, acasa sa se incalte fetele in tenesi (eu am fost mai precauta, mi-am luat pantofi sport de la inceput), Tonka, Q Pub si Terminus. Mda..stiu, slabut. Nu am fost foarte organizate, ne-a furat valul si am stat mai mult decat trebuia. Avem experienta acum si am promis sa repetam figura.
Twice cam slabut fata de alte dati (muzica de acum 5 ani si cam foarte putin populat), probabil din cauza ca era inca destul de devreme (11:30-00:30), ne-a placut muzica in Tonka si Q Pub (preferatul meu). Cand am ajuns in Terminus distractia era pe sfarsite si nu am reusit sa imi fac o parere, muzica veche gen Glorya Gaynor.
Sambata am avut grija sa dorm la o prietena si m-am intors astazi, dupa ce am stat la soare la Fundulea, pe lac. M-am bronzat, am mancat gratar si am jucat badminton la greu. O zi memorabila, nu am fost cu prietenii cu care ies de obicei asa ca nu prea m-am simtit eu ca pestele in apa, dar a fost ok per total.

Ce am aflat:
O apa minerala la berarie a costat 5lei iar fanta, cola 6 lei.
Un cockteil in Twice 8lei.
Intrarea in Tonka 10lei si o apa minerala 6lei.
In Terminus ne-am facut poze cu un ospatar dragut.
Prietena mea supraponderala a fost senzatia serii, a agatat 2 tipi foarte ok. Atitudinea face tot.
Pentru a da la peste pe balta Fundulea, care este la vreo 40 km de Bucuresti (pe autostrada Soarelui, pe la km 32 se face un drum spre Fundulea, treci de Sarulesti, Tamadaul Mare), trebuie sa platesti unor "administratori" 60 de lei de persoana si ne-au spus din start ca daca nu platesc doua persoane cel putin, ne roaga sa parasim spatiul ca le tinem balta ocupata si pot face bani de pe urma pescarilor care ar urma sa mai apara ( la ora 10:30, honest now).
Nu mai am 20 de ani, obosesc fooarte repede.
Viata cu aparat dentar in gura: what a bummer! :(((

1 comment:

  1. Eu cred ca e foarte bine pentru santatatea ta ca ai aparat dentar si as fi preferat sa fac si eu asta la o varsta mai mica. :)

    ReplyDelete