Pages

Apr 3, 2009

Girls just wanna have fun!

Aceasta este deviza pentru diseara.

Eu si inca 4 prietene ne pregatim de un tur al centrului. Mergem putin pe la cafenele de pe Lipscani sa facem incalzirea, dupa care vom intra in cat mai multe cluburi posibile de la ora 23 pana pe la 3-4 dimineata. Sarbatorim primavara neavand drept pretext 1 sau 8 martie ci doar pomii infloriti si cheful de distractie.

De mult imi doream sa fac asta, o noapte intreaga cutrierand prin cat mai multe cluburi. Imi plac lucrurile mai putin organizate si abia astept sa imi vad vreo doua prietene cu care nu am mai vorbit de mult. Se pare ca va fi exact reteta de care am nevoie pentru a ma scoate din stare asta de amorteala.

2 comments:

  1. Foarte frumos, Cristina. :)

    Si mie imi place zona Lipscani

    ReplyDelete
  2. hai s-o facem si anul asta! sa adunam cat mai multe gagici si masini frumoase si sa ne distram!

    ReplyDelete