Pages

Jun 17, 2011

Spre nicaieri

Cu stangul inaintea dreptului, pasesc pe prima treapta care ma duce spre iesirea la aer. Nu m-am gandit unde vreau sa merg si nu am niciun scop, astea sunt cele mai tari iesiri in peisaj. De cateva ori s-au intamplat lucruri frumoase asa, mergand spre nicaieri.

Am crezut mereu ca important este sa faci ceva, nu conteaza directia ci doar perseverenta. Nu conteaza ca din cand in cand mai renunti, ca uneori mai revii asupra deciziilor, important este rezultatul. Si daca ceva nu iti place la tine sau la viata ta, clar asta este doar din cauza ta. Pentru ca ai renuntat, pentru ca nu ai stiut sa spui "NU", pentru ca te-ai amagit sau ai sperat ca daca vei inchide ochii lucruile se vor schimba. Sau poate ai cazut si nu te-ai mai ridicat. Viata este asa cum ne-o facem.

Am pus mai jos filmuletul acesta pentru imi este la indemana, dar stiu cazuri poate la fel de grave din Romania, oameni care desi soarta nu le-a suras, ei le-au suras sortii.


Cred ca daca ei pot, noi nu prea avem scuze sa nu reusim.

FARA GRIJI!

No comments:

Post a Comment