Pages

Jun 15, 2011

Apus

Uneori, cand esti foarte plictisit si satul de toate dar nu stii exact ce iti lipseste, vine salvarea. Ceva simplu, dar atat de frumos se intampla pe neasteptate si ziua ti se schimba radical.

Din mica mea camaruta am primit salvarea unei zile ce credeam ca avea sa se termine in rand cu restul celorlalte. M-am nimerit in dreptul ferestrei chiar in momentul in care soarele se pregatea de culcare si toate nuantele posibile de purpuriu mi-au inundat privirea si apoi sufletul, facandu-mi pielea sa se infioare. Am inflorit.

Pret de cateva minunte am stat tintuita in dreptul ferestrei. Cel mai mare spectacol ni-l ofera tot natura. O mare de liniste m-a cuprins, o liniste sufleteasca care rareori o mai simt si de care imi dau seama abia acum ca am atata nevoie.



Visez la fereastra care-mi schimba starea.

No comments:

Post a Comment