Pages

Mar 8, 2011

Teatru - Poker

Duminica, 6 martie, am fost la Teatrul de comedie, unde am putut sa-i vad pe: George Mihaita, Vladimir Gaitan, Valentin Teodosiu si Simona Stoicescu in piesa "Poker". Azi, dupa un search pe Google, imi dau seama ca piesa se joaca din 2004. Niciodata nu este prea tarziu insa. Improvizatiile deloc nepotrivite ale lui George Mihaita, Titel in piesa, si nu numai ale lui, au avut rolul de a aduce piesa in zilele noastre, de a ii da un aer de 2011, deci nu am pierdut absolut nimic pana la urma.

Pe domnul Gaitan il stiu din telenovelele romanesti. Trist, dar pe atunci nu stiam de dumnealui pentru ca nu prea mergeam la teatru, si telenovele romanii nu aveau. Uite pentru ce sunt bune si telenovele astea.

George Mihaita m-a surprins foarte tare in primul rand pentru ca nu arata deloc cum mi-l imaginam eu. Parul sau negru taciune era grizonat bine, iar felul de a interpreta acest rol era diferit de ceea ce m-as fi gandit ca s-ar putea intampla pe scena.

Stiu ca domnul Valentin Teodosiu joaca si in filmul Poker(2010), acum am si mai multe motive sa vad filmul. Actorul m-a impresionat profund chiar din primele minute cand l-am vazut imbracat in balerina, scena aducand cumva cu reclama unei banci romanesti ("zanul"), dar mult mai plina de intelesuri.

"Este asadar vorba de o seara de poker, la care participanti sunt Titel (George Mihaita), Claudiu (Valentin Teodosiu), Horia, (Vladimir Gaitan) si Monica (Simona Stoicescu)
Monica nu joaca decat macaua pe alocuri, in rest jucand rolul de pitipoanca venita din Basarabia ca sa faca pe amanta senatorului Claudiu. Chiar si asa nu trebuie mai mult de $100 ca sa faca sex cu un mafiot ca Titel iar cu Dl Doctor Horia nu se intampla nimic pentru ca acesta din urma are impresia ca Monica e fata lui.

Cei trei prieteni sunt foarte grei. Fosti securisti, rezolva problemele cu un singur telefon, sunt plini de bani si pun la cale tot mai multe scheme de facut bani repede si usor, de cele mai multe ori in afara legii. Cu fiecare schema se pare insa ca are loc o desumanizare a personajelor, o metamorfoza oribila de la oameni la creaturi iesite din purgatoriu." (blogonaut.ro)

Imi place sa merg la teatru, biletele se gasesc foarte greu, trebuie sa mergi sa le iei cu doua saptamani inainte dar merita efortul. Bucurestenii de toate varstele sunt din ce in ce mai mult interesati de piesele de teatru. Anul asta am fost de doua ori si de fiecare data sala era atat de plina incat se statea pana si pe trepte.

No comments:

Post a Comment