Pages

Feb 1, 2011

Rezultatul final - aparat dentar

Acesta este rezultatul purtarii aparatului dentar timp de 2 ani:


Sunt foarte fericita si multumita de noul meu zambet!

Acum port positioner-ul, pentru ca am avut aparat sus. Daca aveam jos, aveam retainer. Mi-au explicat la cabinet.

L-am purtat o saptamana non-stop. Acum scad in fiecare saptamana perioada purtarii pana voi ajunge sa il port doar 8h/noaptea.

Din cate am inteles, minim 5 ani il port noaptea si maxim...toata viata. Cum dintii mei sunt atipici si se misca mai repede decat ai altora, nu stiu ce sa zic, as face bine sa ma obisnuiesc cu gandul.

Acest retainer este un plastic transparent, facut dupa mulajul dintilor mei, mulaj luat imediat dupa ce mi-au scos aparatul. Este atat de transparent ca abia se observa. Sunt usor sasaiata cand il port, nu ma deranjeaza.

V-am spus cat de fericita sunt? :P

2 comments:

  1. Buna :)
    Chiar e frumos zambetul intr-adevar!
    De vreo cateva zile m-a cuprins si pe mine gandul de a-mi pune aparat... cand eram mica nu aveam nevoie, dar de vreo 2 ani parca au tot inceput sa-si schimbe pozitia si mi-e frica sa nu se deplaseze prea tare :))
    Cam care sunt conditiile (varsta ma refer), preturile etc?

    ReplyDelete
  2. Hei, bine ai venit! :)
    Poti gasi aici: http://misshope-hoorey.blogspot.com/2010/01/inainte-si-dupa-aparatul-dentar.html#comments, mai multe. Am scris intr-un comentariu ce si cum.
    Cunosc exact senzatia,din acelasi motiv mi-am pus si eu. Poti vedea acolo chiar si o poza inainte de a purta aparat, not nice at all...

    ReplyDelete