Pages

Jul 11, 2010

Fericirea mea

Atat de relativ este conceptul acesta de fericire...
"FERICÍRE, fericiri, s.f. Stare de mulțumire sufletească intensă și deplină. ♢ Loc. adv. Din fericire = printr-un concurs de împrejurări favorabile. – V. ferici."

Sursa: DEX '98 Adăugată de RACAI (DEX online)

Pe cat de diferiti suntem, atatea feluri de fericire exista. Pentru unii fericirea este un acoperis deasupra capului, pentru altii, o zi in care sa fie sanatosi etc. Cert este ca nu le poti avea pe toate. Ce ar mai fi? De obicei cei ce au foarte multe nu stiu sa le aprecieze, nu stiu sa fie recunoascatori. Cred ca sta in natura umana. Oamenii tind sa se gandeasca mai mult la ce nu au decat sa se gandeasca cat de norocosi sunt.

Azi sunt fericita. Pentru ceea ce am (sanatate), pentru ceea ce sunt (femeie), pentru cafeaua de dimineata, pentru prieteni, pentru ce ceea ce fac ca sa imi castig existenta si sa imi imbunatatesc traiul. Chiar daca noaptea trecuta poate m-am intalnit cu ghinionul (care ma cam urmareste de ceva vreme), astazi sunt norocoasa.

Si nu pentru ca se potriveste cu starea, ci pentru ca imi place mult melodia:



Cred ca asta vrem toti, nu?

No comments:

Post a Comment